måndag 20 augusti 2012

Nu ska ni få höra! :)

Igår när jag lagt mig i tältet för att sova så hör jag hur en människa kommer pratandes i telefon på vägen utanför. "Det är väl en cyklist" tänker jag, tills jag hör honom stanna till och säga "vänta, här är det nån som har en likadan vagn som jag". Så jag snabbt ut ur sovsäcken, fastnar med håret i tältdragkedjan innan jag lyckas knöla mig ut. Och där står inte mindre än Fredrik, som ska springa 630 mil på 100 dagar. Respekt. Och han samlar också in pengar till en jättebra sak. Vi pratade en liten stund, men han hade mer sträcka att ta innan han skulle göra kväll. Annars hade jag gärna bjudit på fika (frystorkat kaffe och Recovery bars). Men ganska otippat är det, att vi är två tossingar ute och ränner längs E45:an med Babyjogger, och vi lyckas ändå träffa på varandra! :)
http://m.facebook.com/pages/Springa-630-mil-genom-Sverige/189268014515041?id=189268014515041&_rdr

8 kommentarer:

  1. Häftigt. Vill också :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men så ge dig iväg :) Ska man äventyra är det bäst att inte tänka efter så mycket, utan bara göra. Jag ser med spänning fram emot vad du kommer att hitta på ;)

      Radera
  2. Nämen vad roligt! Mellan vilka punkter springer han?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte riktigt, men han hade farit längs Västkusten vad jag fattade det som, upp till Kiruna och sen skulle han fortsätta längs E45an han med. Men typ Sverige tur, retur och tur igen typ. Jag är verkligen grymt impad

      Radera
  3. Snacka om tillfälligheter! Eller så är det babyjoggers som dras till varandra ;-) Skämt åsido. Det är inget litet äventyr som både du och Fredrik är ute på! Lycka till! MP

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe.. ja, man vet aldrig ;) Tack ska du ha!

      Radera
  4. Helt otroligt! Ni hade säkert en del tips och idéer att dela med varandra. Kämpa på...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, fast typ alla bra frågor kom jag på när han farit.. Typiskt ;) jag lovar, jag kämpar på!

      Radera